Välkommen!

    Men Mia! är bloggen för dig som vill läsa om och inspireras av rörelse, träning och ett aktivt familjeliv.

    Jag, Mia Hellström, sprider träningsenergi, coachar motionärer och vill gärna få dig att skratta och må bra.

    Är du intresserad av att träna eller samarbeta med mig? Skriv ett mail till mia@menmia.se

    Det här är Mia!

    Det här är Mia!
    Follow

    Varför Men Mia?

    Jag kanske inte alltid gör, säger eller skriver det folk förväntar sig. "Men Mia!" har därför ekat över hälsingebergen under min barndom och numera i centrala Göteborg.

    Kategorier

    Häng med på Facebook!

    Bloggkalender

    januari 2018
    M T O T F L S
    « Dec    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  

Hör av dig till din bästa träningscoach NU!

Reklaminlägg för mina egna tjänster.

Det är äntligen ett nytt år, men det är inte därför du ska anlita mig som träningscoach…

Jag är träningscoachen för dig som vill ha mer rolig och hållbar träning i livet!

Om du är intresserad av att träna löpning eller utomhusfys med mig vill jag att du klipper ut listan nedan, klistrar in den i ett mail, svarar på frågorna och skickar dem till mia@menmia.se. OBS! Det kostar givetvis inget att maila och få ett ordentligt svar!

Frågorna ligger till grund för om jag är rätt träningscoach för dig och om jag har de verktyg du behöver.

Utifrån dina svar tar jag fram förslag på hur vi kan jobba tillsammans. Jag coachar både online och IRL (det sistnämnda enbart i Göteborgsområdet).

Läs mer om min coaching och min coachingfilosofi här.

Jag hoppas vi hörs!

Listan som du klipper ut och skickar till mia@menmia.se:

Namn och ålder:

I dagsläget tränar jag följande grejer:

Jag lägger så här många timmar på träning per vecka:

Det här är mina fysiska styrkor:

Det här är mina fysiska svagheter:

Jag tycker att träning är roligt på en skala 1-5 där 1=träningssuger och 5=älskar träning:

Jag skulle vilja lära mig att:

Jag har följande skadeproblematik eller annat som står i vägen för min träning:

Jag har ett mål och det är att:

Min främsta motivation till träning är:

Vill du ha referenser så skickar jag dem gärna. Jag har bland annat jobbat med följande saker:

# Träning fri från prestationsångest
# Löpning efter graviditet och förlossningsskada (med ok från vården)
# Att gå från ickelöpare till löpare
# Grupp- och individträning inom utomhusfys
# Inspirationscoaching – verktyg att ta med i sin egen träning