Mitt i #tvåtimmaromdagen blev det semester!

Och jag blev faktiskt lite orolig för träningsutmaningens skull. Framför mig hade jag plötsligt två långa resdagar med bil, nya miljöer och nya förutsättningar. Men ni fattar att jag har löst det va? Inte en endaste sekund har jag maskat. Det har sprungits massor, cyklats och utövats utomhusfys på de mest fantastiska platser. Två timmar om dagen. Exakt. Eller njae. Igår gick jag faktiskt plus två minuter.

Nu är det bara en dag kvar. Om några timmar stänger jag den här veckan med 14 timmar träning i kroppen. Precis vad jag behövde! Till veckan kommer en sammanfattning här i bloggen över vad jag gjort och framförallt ska jag berätta varför jag har gjort det. Det vet ni inte än… 🙂

Till dess får ni hålla till godo med lite fina träningsbilder. Puss och kram!

Utomhusfys i solnedgången vid Mälarens strand. Trapplöpning, dynamiska plankor, dips och tuffa benövningar om jag inte minns fel.
image
Två svettiga cykelturer har det blivit på mammas bastanta damcykel. Det man inte har i cykeln får man ha i benen. Det är sen gammalt. Landsvägarna är väldigt fina och skumpiga här i Hälsingland.
image
Löpturerna har blivit många denna vecka. Det kan vara så att jag slår någon form av rekord efter graviditeten på löpta mil faktiskt. Ska räkna ihop sen om jag orkar. På bilden återhämtar jag mig på en gräsmatta i Hälsingland.
image
Utomhusfys igen. Bål- och rörlighetsövning som försvinner ur bild. Och finaste kattsällskapet!
image

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *